Skönhetsprodukter - 20 december

okej hörrni, det fanns önskemål om fler tävlingar så nu kommer alltså tävling nummer 2 hos cohen: jultävlingen. vinsterna den här gången består utav lite skönhetsprodukter: Victoria's Secret hand and body cream Secret Charm, Lumene Luminous bronzer Shimmering body lotion, Dove Summer glow daily face moisturiser, Neutrogena Visibly clear oil-free make-up remover PLUS ett hemligt paket! Nice huh?

en vinnare utses på söndag kväll. lycka till! Grattis Lovisa.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

cohen

Stort tack för länkning! Har fått in många bra bidrag, väljer en vinnare på söndag :D

2009-12-19 @ 22:58:12
Blogg/Hemsida: http://skitsnyggt.blogg.se/
Mikaela Lindqvist

Jag vill! Jag vill viiiiiiiiiiina! Snälla......

2009-12-20 @ 04:51:37
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin