Mobilvante - 3 januari

Sunna fyller 1 år som bloggare!! Vill ni vara med på hennes kalas och vinna ett mobilfodral?

Innan nästa söndag 3/1.

Grattis

Margita på bloggen stickfantasi

Chatarina på bloggen calcamel

Marita på bloggen Maritas maskor

Monica på bloggen stickebloggen

Pernilla på bloggen sticka lite

Truckerelin

Linda på bloggen Ulliga,gulliga, färgglada

Trollmammas blogg

Kat på bloggen katwinkle

Marie på bloggen fröken Elsa

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Sunna

Hej

kul att du vill delta i min utlottning, hoppas vi ses igen

2009-12-30 @ 00:16:00
Blogg/Hemsida: http://sunnasblogg.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin