Lip plump - 22 december

Du kan vinna en Lip Plump från LipFusion i färgen Clear värde 429kr hos No Scarlett. Klar, högpotent micro-injected collagen™-behandling förstorar direkt vid kontakt. Läpparna känns fylligare, mjukare och mer sensuella. Använd som en nattlig behandling och vakna upp med vackra, fylliga läppar eller applicera när som helst under dagen för en perfekt plutande mun. Till skillnad från andra läppförstoringsmedel på marknaden som innehåller kanel eller menthol som endast gör att läpparnas slemhinnor sväller tillfälligt, gör LipFusions aktiva collagen att läpparna blir naturligt och smärtfritt fylliga.

Tävlingen avslutas den 22 december kl 18.00

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Mikaela Lindqvist

Jag har tunna läppar och skulle gärna vilja testa den! God jul!

2009-12-20 @ 04:57:13
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin