Kollage - 28 december

Nu har du chansen att samla och föreviga dina käraste bilder i ett specialdesignat kollage! Kanske vill du göra ett fint kollage och ge bort eller själv ha ett unik tavla att hänga på väggen. Vinsten hos Jonelin är ett kollage i valfri storlek (dock max 30 cm i höjd och bredd) och efter just dina önskemål. Bara fantasin sätter gränser för hur du vill att ditt kollage ska se ut. Det är ett digitalt kort som du själv kan skriva ut på en skrivare eller framkalla på ett fotolabb.

Tävlingen pågår till och med måndagen den 28/12 kl 23.59. Carrouee o jag vann!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin