Valfri vinst - avgjord

Nu startar Foki en tävling där ni har chans att önska er vad som helst från hela sortimentet på Gadgetgirl.se. Jag önskar mig den här laptopen med Hello Kitty men om jag ska välja nåt som kostar en rimlig summa pengar blir det brödrosten eller högtalarna med Hello Kitty.

Hon utser vinnare om ca 4 dagar! Grattis Ami-sann Vinner: sovmask, väckarklocka och bordsfläkt! 

Kkrokodil - Vinnare av en Hello Kitty-webbkamera!

Elin - Hello Kitty-penna och Hello Kitty-kam!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Mia

Du är välkommen att tävla hos mej om ett presentkort på 1000 kr :)



Ha det gott!



Mia

2009-08-25 @ 19:44:02
Blogg/Hemsida: http://blogg.lekvira.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin