Ställ & kors - avgjord

Nu är det dags för en ny utlottning. Ett rött monogram har varit till Maria på HemTGårn och köpt priser. 1:a pris är detta ställ, hon har fotat med assietter (dom ingår inte) men egentligen är det ett smyckeställ sa Maria. Maria har skickat med kryddpåsen till den som vinner. 2:an får detta kors, köpt på samma ställe.

Drar två vinnare efter 18:00 onsdag 2/9. Grattis Lotten, Crinoline o Helle
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Ett rött monogram

Hej. Fint att jag hamnade på din sida. Dina 2 lotter ligger i burken.

Önskar dig en bra helg

Kram AnnaMaria

2009-08-22 @ 08:53:51
Blogg/Hemsida: http://ettrottmonogram.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin