Pysselbok - 13 september

Odlingspyssel har en liten tävling för att fira 25 000 unika besökare. Länge har hon funderat kring vad hon ska ha som pris, och har bestämt sig för att lotta ut en japansk pysselbok. Hjälp! kanske du tänker nu, men lugn bara lugn, boken är proppfull med pedagogiska bilder. Hon har köpt boken från Japan och värdet är ungefär 350 kr.

Tävlingen pågår tills den 13/9 2009. Grattis Lillofant.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Marika på Odlingspyssel

Vad roligt att du vill vara med i min tävling :) Tack så mycket!

2009-08-31 @ 11:29:17
Blogg/Hemsida: http://odlingspyssel.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin