Örhängen - ca 23 augusti

Nu har ni chansen att vinna ett par namnörhängen i silver (värde 849 kr) sponsrat av Betties Galleria. Självklart kommer örhängena att tillverkas i ert eget namn, och inte Kellys:-)

En vinnare dras om några dagar! :-) Grattis Julia.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Heyli

tack så hemskt mycket för upplysningen, tar det verkligen inte som att du klagar, det är ju jättebra att få veta när något är fel! Ska köpa en lödpenna imorgon och se om man kan löda ihop alla ringarna hädanefter :) snällt att du inte skrev i senaste inlägget, men håller på med ett inlägg själv nu där jag tänkte berätta ändå, givetvis känns det inte så kul att skriva om men bättre att vara ärlig innan alla tappat sina armband! strax efter jag fått din kommentar fick jag nämligen en till där det stod att tjejen verkligen tappat sitt...



men tack än en gång, uppskattar det verkligen att du sa till!

2009-08-21 @ 21:01:24
Blogg/Hemsida: http://heyli.blogg.se/
Carolina

Vinnaren i tävlingen om 3 ljuslyktor är nu presenterad i bloggen - kika in och se om du vann?!

Passa även på att tävla i den nya tävlingen som finns på min blogg, om ett valfritt Micki-pussel - senare idag kommer även en ny tävling upp, så om du gillar te bör du vara uppmärksam! ;)

2009-08-21 @ 21:13:11
Blogg/Hemsida: http://carolina1979.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin