Bokhylla - 2 september

Är ni tävlingssugna! Det hoppas Irene för nu kör Proforma igång en tävling igen! Denna gång är det i samarbete med Design Online som sponsrar tävlingen med en Readers Nest bokhylla. Readers nest är en enkel men genial liten hylla för alla bokälskare. Inga fler ”hundöron” tack vare detta smarta sätt att förvara boken du läser. Lätt att placera där du helst läser, vid favoritfåtöljen, sängen eller varför inte på trädet vid hängmattan.

Sista tävlingsdag är onsdagen den 2 september. Grattis Mia.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

bitte

Lycka till

2009-08-22 @ 21:45:25
Blogg/Hemsida: http://www.lovemercury.se
Mikaela

hej hej, har en väldigt mini tävling på min blogg.

Det går ut på att man ska skriva min namnteckning så finast ni kan.

Har ingen namnteckning och jag måste ha en snarast.

Så därför ska ni skicka en bild till mig där ni har skrivit mitt namn(MIkaela Åström)

den som skrivit finast lägger jag till på bloglovin och länkar på min blogg,om ni har en förstås.



Tipsa gärna om detta :)

2009-08-23 @ 02:20:12
Blogg/Hemsida: http://mikaelajeanette.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin