Goodiebag - avgjord

xXElinaXx har bestämt sig för att innehållet i denna goodiebag får vara hemligt. Blir ju lite mer spännande för vinnaren då ;) Men kan iaf avslöja att den innehåller bl.a. *Smycken, *Smink från Make Up Store, *Hårvårdsprodukter, *Hudvårdsprodukter, *Hälsokostprodukter Det totala värdet är ca 1000 kr.

Tävlingen avslutas 10/5 kl 20.00. Vinnaren utses genom lottdragning. Grattis Veronica.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Molly

Tack för informationen :) Jo, det hjälper endel! Tack så jättemycket!



Äsh då, jag rodnar ju :P

En fin design till en bra blogg!

2009-04-18 @ 00:43:32
Blogg/Hemsida: http://molkan.se
Fröken Eko

Hej!



Har försökt lämna en kommentar hos dig ett tag nu, men det har inte funkat! Kanske det var explorern på jobbet som krånglade? (har firefox hemma).

Nå... tackar för de tilltänkta gratulationerna :D Det jag vunnit sist var en lite påskkyckling av pärlor och en väggdekor. Men jag har lagt till en länklista längst ner i högra sidospalten till de ställen där jag vunnit nåt (eller rättare sagt, till de ställen därifrån jag fått nåt. Har nog vunnit nån tävling där de aldrig skickat vinsten!). Och på tal om länkar så har jag länkat hit också! ;)



/F

2009-04-18 @ 09:02:46
Blogg/Hemsida: http://frokeneko.blogspot.com
Moa

Hej!

Vill bara säga att jag har en ny tävling nu,man kan vinna 3 filmer och en överraskning=)

(Läs mer på bloggen,) Om du vill!

Ha en Bra Lördag!

2009-04-18 @ 10:38:01
Blogg/Hemsida: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se
karola

Hej, vill gärna vara med och tävla om hemliga påsen! spännande...

2009-04-18 @ 11:18:44
Blogg/Hemsida: http://alltidinrdning.blogg.se/
Anonym

Hej, vill gärna vara med och tävla om hemliga påsen! spännande...

2009-04-18 @ 11:19:12
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin