Bok - avgjord

Nu har du chans att vinna den fina boken Pyssel de luxe hos Merry go round. Pyssel de luxe är en praktisk inspirationsbok för dig som tycker att handarbete är minst lika avkopplande som en timmes yoga, och som saknar lekistidens ohämmade klisterfester. Men glöm oanvändbara julbockar av piprensare, i Pyssel de luxe är alla handarbeten funktionella, från glamourösa leopardplånböcker till vackra tårtfat och anteckningsblock. Boken bjuder också på sockersöta kakor - att äta själv eller ge bort som present. Som bonus kommer ditt blodtryck att sjunka i takt med att pysslet växer. Så ta fram pyssellådan och ägna dig åt en stunds meditation för högpresterande!

Tävlingen avslutas den 3 maj och vinnaren utses av Merry Go Round. Lycka till! Grattis Erica.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Liz

Jag hittar inte, var?

Kram från Liz :)

2009-04-26 @ 20:03:26
Blogg/Hemsida: http://chiclady.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin